srijeda, 1. svibnja 2013.

Krunica svetog Josipa

NOVI Online Shop

Moli se na Gospinu krunicu.

Na križić molimo:
Vjerovanje.

Na pojedinačna zrna među desetkama:
Očenaš, odnosno Slava Ocu... i Oče naš.

Na prva tri skupna zrna i na sva zrna u desetkama umjesto Zdravo Marijo moli se:
ZDRAVO JOSIPE PRAVEDNI, ZARUČNICE SVETE BOGORODICE, DJEVIČANSKI OČE ISUSA KRISTA.

privjesak-desetica


Umjesto Svete Marije moli se:
SVETI JOSIPE, MOLI ZA NAS DA PO TVOME PRIMJERU SVETO ŽIVIMO i U NEBU VJEČNO BLAŽENSTVO ZADOBIJEMO! AMEN.

Na prva tri dodaje se:
koji neka nam umnoži vjeru,
koji neka nam učvrsti ufanje.
koji neka nam usavrši ljubav.

Otajstva za pojedine desetke iza riječi Isus se dodaje:
1. Kojeg si žarko volio.   
2. Koji je tebe slušao i ljubio.
3. Za koga si marljivo radio.
4. Koji je tebi u poslu pomagao.
5. Koji je uza te bio kad si umirao.

Umjesto o moj Isuse moli se:
O MILI, BLAGI. STRPLJIVI I PONIZNI SVETI JOSIPE UZMI NAS SVE ZA SVOJU DJECU I BUDI NAM UVIJEK DOBAR I VJERAN OTAC.
AMEN.

Na kraju krunice:
Bože Oče, nestvorena tvoja Riječ udostojala se u tišini zaodjenuti slabom ljudskom naravi u skrovitosti nazaretskog doma u kojem je sveti Josip bio glavar; po njegovu zagovoru stišaj u nama buku strasti, neurednih nagnuća, da svojim govorom častimo samo Tebe, koji živiš i kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.
Sveti Josipe ti si imao veliku ljubav prema šutnji, sada evo vapim i Tebi da mi pomogneš da i ja imam šutnju kada zatreba, da u svome govoru ne pogriješim kako bi svaka moja izgovorena riječ bila Bogu na slavu a meni na spasenje, mir u mom srcu i mojoj duši, pomoć drugima a šutnja velika radost koja donosi velike plodove i vodi u put savršenosti Amen.


LITANIJE SVETOG JOSIPA

POSVETNA MOLITVA SVETOM JOSIPU
Sveti Josipe, ti brižni i sretni hranitelju najsvetijeg Djeteta, kojemu si bio djevičanski i zakonski otac - budi i meni duhovni otac. Rado ti se posvećujem i stavljam pod tvoju zaštitu. Odsada te smatram svojim ocem i zaštitnikom, a ti mene smatraj svojim djetetom i daj da osjetim djelovanje tvoje moći i ljubavi. Zato mi izmoli milost obraćenja i ustrajnosti u dobru. Daj da budem dionik tvojih kreposti. Sačuvaj u meni iskrenu i trajnu vezu s Bogom, duševni mir, duboku poniznost srca, savršeno slaganje s voljom Božjom. Izmoli mi strpljivost u poteškoćama, čvrsto povjerenje u Providnost Božju, a iznad svega goruću ljubav prema presvetim osobama Isusa i Marije, neokaljane njegove Majke.

O mili, blagi, strpljivi, ponizni i sveti Josipe, uzmi nas sve za svoju djecu i budi nam uvijek dobar i vjeran otac. Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.